Garantieperiode
De Scannum producten hebben allemaal één jaar garantie tegen elektronische en mechanische defecten.
Gedurende de garantieperiode zullen wij van Scannum het product gratis herstellen of vervangen op voorwaarde dat het defect niet werd veroorzaakt door verkeerd gebruik of verkeerde behandeling, nalatigheid, normale slijtage, accidentele schade of wijzigingen aangebracht door de koper.
Stappenplan productgarantie
Wilt u aanspraak maken op de productgarantie, dan hebben wij daarvoor het volgende stappenplan opgesteld:
1. U informeert ons met een e-mail (info@scannum.nl) over uw klacht. Indien mogelijk graag foto’s bijvoegen waarop eventuele defecten zichtbaar zijn.
Tevens stuurt u een kopie van het aankoopbewijs (factuur) als bijlage mee als u het product niet via onze webshop heeft gekocht.
2. Wij sturen u een e-mail met onze reactie. Soms al met een oplossing, maar meestal vragen wij u het complete product te verzenden naar ons postadres. De kosten voor het retour sturen komen voor uw rekening, tenzij de klacht zich al direct voordoet bij ontvangst van het product. In dat laatste geval krijgt u de verzendkosten (standaardtarief PostNL) vergoed.
Postadres voor retourneren:
Scannum
Nieuwgraaf 52B
6921 RK Duiven
3. U ontvangt van ons via e-mail een ontvangstbevestiging en wij onderzoeken uw klacht. De uitslag van dit onderzoek (herstel of vervanging) ontvangt u uiterlijk twee weken na ontvangst van het door u geretourneerde product. Natuurlijk doen wij ons best om deze periode zo kort mogelijk te laten zijn.